Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 29 december 2014

Välklädd

...och det var inte sant och det var inte sant,
för däremellan kommer mellandagsrean!

Jag behövde ju inte gå helt naken på stan i lördags...

Trots att jag inte hade någonting att ha på mig, så höll
jag mig varm i min nya dunjacka, trots snö och kyla!
Kan redan säga att detta är ett av mina bättre köp.

Uppfyllde precis de specifikationer* som jag hade:

-Lång
-Varm
-Vädertålig
-Inte svart

*ja,
ibland har jag tänkt efter redan innan jag handlar.
Vilket är en fördel när man får 40 minuter på sig
att speed-shoppa på mellandagsrean!



Lived in and loved!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar