Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 26 december 2014

Traditioner

Efter julaftonens grå regnväder kom solen!
"Min" brygga låg nästan under vatten.

Men "dopparedagen" hade ju redan passerat, så jag stannade på land!
(Ramlade in i en björnbärsbuske
och plurrade med ena foten bara,
när jag skulle fotografera högvattnet.)

Efter dopparedagen och en mellandag
kom så även (lilla) shopparedagen!

Speedshopping på 40 minuter innan bion. Även det en tradition! Så ska det vara!

Men nästa år blir det nog ingen Sune-film!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar