Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 31 december 2014

Taggad!

Granen överlevde sig själv!

När vi tog in den, innan Lucia, så trodde
jag inte att den skulle överleva julen ens!
Jag är förvånad att det satt kvar några barr
på grenarna när vi (äntligen) kastade ut den.

Men det var roligt så länge det barrade varade!
Nu åkte den UT, för vi ska åka UT(förs) i par dar
och har inte tid att vara hemma och dammbarrsuga!

Men först ska vi säga gott slut och fira ut det
gamla året och välkomna ett gott nytt 2015!

Taggad på min bar(r)a arm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar