Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 21 december 2014

Heldag

Rakt in i kaklet, sargen, väggen!
Varför inte tillbringa en hel lördag i advent, i en sporthall
(inte så) nära dig och titta på tre handbollsmatcher?


Men det bästa med cuper är att det blir en hel del
"dötid" med tid för shopping, fika och läsning!


...och vilken hall!


30 år gamla minnen väcktes till liv!
Hade jag haft kvar mina korta, glansiga
shorts och en pastellfärgad VCT-overall,
så hade jag helt klart börjat träna friidrott igen!


Kanske stavhopp är min gren?


Jag är ju inte höjdrädd!?



Heja Kärra!


Mellanmål, mellan Mål...


Rimnershallen, Uddevalla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar