Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 3 december 2014

Omprioriterat

När jag lämnade jobbet i går så skulle direkt hem
för att hoppa i träningsskläderna och börja städa...
Jag skulle bara tanka på vägen.

Det var ju en god tanke!

Men det finns 2 saker som jag gärna undviker,
så när jag kan prioritera bort BÅDE att städa
och att tanka så blir man ju lite extra nöjd!

Men nu står pepparkaksdegen på kylning och väntar
på att den inhyrda arbetskraften från Norrland anländer.

Det blev för övrigt ingen träning heller, för jag
bytte ju aldrig om direkt, men det kommer ju fler
dagar och fler chanser till att omprioritera rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar