Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 12 december 2014

Julbak och fram

Så skönt att julstöket är bakom oss,
samtidigt som mer jul (utan stök) väntar!

Årets pepparkaksbak klarades av (i rekordfart?)
förra veckan när 3 generationer kunde hjälpas åt.
Den yngre generationen kavlade och
bakade, medan den äldre gräddade.
Själv höll jag ställningarna med
ett glas (jul)rött i handen...


Nu är det fredag - igen !!? - och har jag tur
så finns det fortfarande några pepparkakor
och kanske till och med en skvätt vin kvar!


En sockerbagare...


Outside the (wine)box

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar