Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 30 december 2014

Tungt

Sparar det "bästa" till sist!
Årets sista löprunda får bli - imorgon...
Så än finns det GOD tid kvar - att äta lussebullar!

Jag vet redan hur bra det kommer att kännas!
Det känns tungt, det går tungt, för att det ÄR tungt.
Konstigt med tanke på hur LÄTT det
var att tugga till sig ett par extra kilon...

Men man har ju hört att det är så effektivt
att träna med "kroppen som enda motstånd"...

Jo, nog gör den motstånd alltid!
Redan innan man börjat röra sig...

Men det brukar kännas bättre - sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar