Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 12 november 2013

Till tomten?

Hög tid att börja tänka på julklappar också.
Till sig själv...

I år kan jag inte tänka mig att det kommer någon tomte.
Han finns ju inte. Gissar att han är begraven på samma plats
som påskharen och tandfén. Vila i frid... (Men storken finns!
Eventuellt är han utrotningshotad, jag är ingen fågelexpert...)

Alltså får man lösa sina EGNA julklappsinköp!
Det brukar bli så bra så! Jag blir lika överraskad
varje gång jag får precis det jag önskat mig...

I vanlig ordning har jag ändå satt upp min önskelista
från 1977. Tomten hann aldrig beta av alla önskningar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar