Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 3 november 2013

Slut(spel)!

Höstlovet är slut och helt SLUT lär också dottern vara som
väntas hem från Skövde sent ikväll efter 3 dygn på cup.

Skadevicup i handboll som slutade med GULD i B-finalen.
Man hade inte "toppat" lagen denna gång, men det är ju
desto roligare när det går bra med ett helt "otippat" lag!

Vi var på plats igår och hejade fram de två lagen med
Kärras F-02 som bjöd på fyra segrar i de fyra matcher
vi tittade på. Ännu en sen kväll alltså. Vi var inte hemma
igen förrän efter midnatt. Jag är för gammal för det här!

Tog igen lite TV-sofftid idag istället!

Idag har jag följt slutspelet via hemsidan, facebook och SMS.

Heja Kärra!


Packning enligt checklista!
3 nätter på luftmadrass
 
 












Publikstöd via SMS





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar