Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 1 november 2013

Oktoberfest!

Ännu en månad har passerat - i rekordfart!

Oktober måste ha varit den kortaste månaden
i år och därmed någonsin. För att fira oktobers
plötsliga bortgång och att vi kilar vidare till
underbara november så har vi avdelningsfest i
kväll! Det har planerats och handlats, skapats
spellistor och bakats... Mycket övertids arbete
blir det!

Nu återstår matlagning, middag och
dans (?) natten lång!

Skål för oktober!


Ost och spenatsoppa




Gryta med svamp och fläskfilé



Hallonpannacotta med kanel






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar