Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 30 november 2013

Äkta TV-nördar

Jag och barnen har tittat på säsong 1 av TV-serien
"Äkta människor" på SVT Play. (Jag såg den redan när
den gick på TV för ett par år sedan) Inte lätt att hitta tid
mellan träningar och läxläsning. Men som vanligt får man
prioritera! Vi var ju tvugna att bli klara med alla 10 avsnitt
innan säsong 2 börjar sändas! Nu behöver vi inte ens vänta
tills i morgon kväll för att se den spännande fortsättningen!


De två första avsnitten ligger redan ute på nätet!


GILLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar