Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 5 november 2013

HEM-läxa

Äntligen en hemläxa helt i min smak!

Inom ämnet teknik skulle sonen rita sin drömlägenhet
och möblera den! Gissa vem som fick hjälpa till med
den läxan? Vi satt i söndags med IKEA-katalog, dator
och valde inredning i flera timmar. Visst kan det vara
bra (för mig) att repetera biologi och historia, men detta
var ju betydligt roligare. Tyckte i alla fall jag!

Jag kommer att bli en riktigt irriterande morsa som åker
hem till sonen och "hjälper" honom att byta gardiner när
han har flyttat hemifrån... För att inte tala om när jag blir
svärmor! Dom kommer att tvingas byta lås på lägenheten
eller flytta till Australien för att slippa påhälsning...


Men jag hoppas det dröjer ett bra tag tills dess!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar