Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 11 november 2013

Julförberedelser!

Julen är som bäst nu, innan den bryter ut!
Försöker komma i stämning genom att
läsa inspirerande julmagasin.

Det går "sådär"...
Varje gång jag sätter mig ner så blir jag
fikasugen och sätter igång att baka!
Tyvärr blir det sällan något över att spara till jul...

Lagom till advent så har man sett för många bilder
på överdådigt pyntade hem och man är redan "mätt"på
julmat... Då räcker det med att man tar fram adventsstjärnor
och stakar och byter till röda dukar så är det färdigpysslat!



Kakan är för länge sedan slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar