Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 26 januari 2013

Tid för vintersport?

Vet inte hur jag tänkte, när jag tidigare i veckan
för ett ögonblick trodde att vi skulle kunna åka
skridskor i helgen. Vi har ju skaffat nya skridskor
till barnen och dammen 200 m bort är (botten)frusen.
Perfekt tillfälle för lite härlig vintersport, kombinerat
med varm choklad. Tänkte jag i min fantasi…

Men någonstans på vägen gick det snett.
Istället för ett par uppfriskande timmar
isen, så blev det 2x40 (is)kalla minuter på
en konstgräsplan...

Hallå! Snacka om att missa målet! Fotboll i Januari!!?
 
Det är tid för vintersport,
men det finns ingen tid till vintersport!!?

Skidspåren runt planen var dock fyllda av
skidåkare! Så nog kändes det som vintesport!
Jag saknade bara min choklad!


Vintersport?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar