Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 28 januari 2013

Borta bra men...

...hemma(träning) bäst!

Så där ja! Årets "fin"träning är avklarad!
Nu blir det till att återgå till den normala
(gratis)träningen! Lite synd ändå. Att träna på en
sportanläggning hade ju kunnat ge mig en anledning
att köpa lite nya trendiga träningskläder - och skor...
Men, men nu får det vara till nästa år. Men då får jag
nog gå in under annat namn när jag ska "prova på"...

Men nu ska jag hålla mig hemma!
15 minuter om dagen skulle ju räcka enligt Paolo?
Så? Hur svårt kan det va' ?

Jag har kommit på vad dilemmat med hemmaträning
är. Antingen är jag ensam hemma (inte så vanligt).
Men då finns det ju annat som jag hellre passar på att
göra än att träna... Eller så är jag INTE ensam hemma.
Men då vill jag ju inte träna med risk för att 3 personer
står och hånflinar åt mina (fusk)armhävningar...

Eller så drar man nytta av att "någon" tittar på! Det
visade sig att sonen är riktigt bra som Personlig Tränare!
Synd att han oftast är uppbokad på egna aktiviteter så att
mamma inte kan få den regelbundna coachning hon behöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar