Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 31 januari 2013

Summering av Januari

Januari månad är (snart) slut !??
Dags för performance review att summera och
analysera utfallet. Eller så gör vi som vanligt,
glömmer och går vidare utan reflektion.
Det är valfritt!

För det första så var Januari (ännu) en ovanligt kort
månad! Inte alls så lång (och fattig) som ryktet säger.

Träningsmässigt så blev det en godkänd start på året!
Även om själva tiden för träning bara är en bråkdel
av de antal timmar jag lagt på att tänka på, planera för,
prata, skriva (och blogga) om detta…

Om jag dessutom räknar den tiden jag skjutsat och hämtat,
väntat och tittat till/från/på övriga familjens sportaktiviteter
så kan det ge en indikation om vart tiden tagit vägen…

Men nu väntar Februaris utmaningar!
En erkänt kort månad, men ändå är det tänkt att vi
ska hinna med en veckas SPORT lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar