Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 23 januari 2013

Sankt Jörgen

Ja, det handlar alltså inte om något helgon,
utan helt enkelt om en sport (och SPA)
anläggning som finns här på Hisingsisland!

Denna vecka har de GRATIS "prova på".
Då vaknar den snåla träningspositiva!
Planerar att testa Zumba, Pilates och Yoga.

Av dessa så tror jag att yogan kan vara min personliga
favorit, då jag verkligen uppskattar alla träningsformer
som tillåter att man har madrass, kudde och filt...

Men en övernattning på deras hotell, med SPA ritual och
frukostbuffé skulle verkligen vara ett halleluja moment!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar