Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 12 januari 2013

Afternoon tea!

Typiskt!
 
Precis när jag skulle börja mitt nya, nyttiga liv fick
jag äntligen tillfälle att ordna ”afternoon tea” (och bli
av med lite julkakor). Oväntat ovanligt, men planerat 
besök, ända från Skåne, måste ju välkomnas!

Det gäller ju att se till att alla andra bli tjocka,
det är ju mycket lättare (och trevligare) än att
hålla formen själv...

Men te är ju nyttigt!!? Jag tar en kopp till!

...och lite scones med marmelad har väl ingen dött av?

Hjärtligt välkomna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar