Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 20 april 2015

Ny vecka

Ny vecka!
Tiden går fort när man har roligt.
Det är en klar nackdel.
Man behöver ha lite tråååkigt ibland...

Så jag känner mig lite snuvad på helgen som bara försvann!
(för att inte tala om de senaste 20 åren som passerat)
Trots att lördagen blev ovanligt lång, kändes helgen kort.

Jag var uppe redan halv 6 och efter middag och barhäng
så blev det "efterfest" (med betoning på efter) fram till
långt mycket senare än vad jag är van vid...
Så går det när man slungas 20 år tillbaka
i tiden - och tror att man är ung på nytt...

Frukosten upptog mer än halva söndagen.
Vi satt ute i solen och hade en lång pratstund
i lugn och ro, om livets glädje och sorg. Det
var ju trots allt 20 år som skulle avhandlas...

Så efter frukost och hemresa var det
redan "kväll" och dags för träning!

Lite hemgjord glass fick avsluta helgen, innan jag
la mig tidigt, allt för trött för att ens somna på soffan.

Det får jag kanske ta igen ikväll!? Zzzzz...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar