Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 16 april 2015

Missing people

I dag tackade vi av ännu en kär kollega!

Alla dessa avtackningar...
Årets löneförhöjning täcker inte alla insamlingar!
Systemets försäljning av rosa bubbel slår nya rekord!
Inget man får smaka...
Det enda positiva är att jag får skriva ett tal
- och att det bjuds på fika!

Av en Kines, en Portugis och Bellman så är det bara
den sistnämnda som jobbar kvar på avdelningen!

Det lär vara bra att få in "nytt blod" på gruppen,
men just nu känner vi mest av den akuta blodbristen...
Om vi reser oss för snabbt nu så riskerar vi att svimma!
Vi behöver en blodtransfusion. NU!

Skaran av "missing people" bara växer.
Vi får göra en skallgångskedja på inköp
och se om vi kan hitta igen några...

Nej, allvarligt talat,
vi lyfter såklart på Volvohatten och
önskar lycka till
- och välkommen åter!





Något "billigt" till mig - och något dyrare till jubilaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar