Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 21 april 2015

Du ska inte tro...

...det blir soooommar...
I fall inte "nå'n" sätter fart.
(allra helst någon annan!)
Tyvärr kan jag inte göra så att blommorna, blommar.
Helst skulle jag trycka ner plastblommor i krukorna...
(med blommiga servetter och kaffekoppar kommer man långt)

Men ett besök på Plantagen kanske
kan få vardagen att blomma upp?
Dyrt blev det, trots att jag "inte köpte någonting".
Hur kan gräsgödsel kosta som att anlägga en ny gräsmatta?

Efter Plantagen hann jag precis med lite
"sista minuten" shopping på IKEA.

Nu återstår det bara att arrangera några krukor och
slå sig ner. Nej, just det, jag måste baka bullar också!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar