Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 25 april 2015

Mission impossible

Givetvis blåste det snålt (ett helvetets garail?)
när jag till slut kom ut för att gräva ner de stackars
plantorna i sina krukor. Trädgårdsarbete - NEJ tack!

Jag saknar "mission & vision",
har ingen plan, ingen strategi, inga gröna fingrar,
utan bara svarta sorgkanter under naglarna...

Tur att vi bara har några kvadratmeter till tomt.
(ryms knappt en trädgårdstomte)

Om det ska bli något nytt till trädgården i år,
så får det bli en ny hammock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar