Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 13 augusti 2013

Semester(in)aktivitet

Man kan ju inte bara sola, (bada) och dricka
pinacolada rosé, hela tiden på semestern.
Några dagar på slutet kan med fördel användas för
att organisera kaoset hemma och eventuellt även
göra några små förändringar vad gäller inredning.

Efter att ha suttit X antal timmar i min brasse-stol så var
jag full av ny energi för att fixa lite hemma. Det kanske
ser ut som att jag "bara" sitter och slappar hela dagarna,
men inget kan vara mer fel! Inne i huvudet råder full
aktivitet och både det ena och andra projektet planeras.

Förra veckan var det så dags för GENOMFÖRANDET.

Det blev inte mindre än 2 besök på IKEA för att göra
små kompletteringar. Men nu har både allrummet och
badrummet fått sig en (välbehövlig?) uppfräschning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar