Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 17 augusti 2013

Att bada eller inte bada?

Att bada eller inte bada, kommer inte så ofta på fråga.
Jag byter duschdraperi oftare än jag tar ett bad...

Men det betyder inte att jag byter särskilt ofta!
Vi har en fullt fungerande duschkabin som används
desto flitigare. Men som sagt. Inspiration kan komma
plötsligt! En spontant inköpt badrumsmatta krävde ett
nytt draperi. Det fick bli ett exklusivt...

...ända från RUSTA i Haparanda.

Ja, ibland får man lov att gå över ån efter vatten!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar