Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 10 augusti 2013

Nödbroms

Dags att dra i handbromsen ORDENTLIGT
vad gäller sockerintaget. Tur att semestern
(och rosévinsboxen) har ett slut.

Jag kan med säkerhet säga att eventuella extra kilon
INTE består av muskler. De enda muskler som fått rejält
med regelbunden träning är käkmusklerna. Tror inte ens att
sätesmusklerna utvecklas av att sitta stilla i en brasse-stol.
Osäker på anatomin där...

Men man vill ju "hålla kvar semesterkänslan" länge.
Tyvärr är det fel semesterminnen som dröjer sig kvar.
Tänk om man kunde få behålla solbrännan lika länge?


...allt har ett slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar