Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 7 augusti 2013

Morgonstund...

Semestern innebar inte sovmorgon för mig.
Så sätt blir det "lätt" att återgå till Var.Dag.En.
Jag hade inga problem med att komma upp ur sängen
när man kunde sätta sig en stund under eken med sin bok.
(och invänta att frukostbuffén skulle dukas upp...)

Tyvärr blev ju morgonpromenaderna inte lika många som
planerat. Riktigt synd med tanke på utsikten man belönades
med om man lyfte upp ändan ur brasse-stolen.

...men utsikten fick man ju, som sagt, även utan ansträngning...

Dags att ångra sig nu när man är hemma igen...
Men nu SKA jag komma igång med vanliga rutiner.
Promenader utan havsutsikt är också promenader!

Lätt att bli sittande



Karlskrona i morgondis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar