Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 1 maj 2013

Sköna Maj välkommen!

I år ska jag inte sittstrejka på 1a Maj.
Jag ska göra en ensam, tyst protest och
springa en lååång runda och manifistera
min rätt att springa i min egen takt och i
(o)takt med musiken...

Jag ska bara förbereda lite fika först.
Få se hur var det nu igen? Var det bra eller
dåligt med kolhydrater? Snabba kolhydrater
måste väl vara det bästa om man vill bli snabb?

Tar det säkra före det osäkra och helgarderar med
fett, socker, frukt och fibrer. Det kan inte bli fel!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar