Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 7 maj 2013

Tennisarm?

Att löpningen skulle påverka den här gamla kroppen
negativt borde inte komma som en överraskning...
Det konstiga är att det är ena armen jag har ont i.
Dessutom vänster arm! VA???

Vad är det frågan om? Vill den visa att
den finns, för att få lite uppmärksamhet?

Den är ju så gott som oanvänd. Obefintligt begagnad.
Snarare i ursprungsskick! Men med en inflammation!
Har "bara" haft det här problemet i snart 2 månder...
Så redan igår var jag på apoteket och köpte gel.
Ont ska med ont fördrivas!

AJ!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar