Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 22 maj 2013

Shoppingsug

Trodde att jag hade kommit över det värsta shoppingsuget...
Men det blev ju inte alls bättre av att se härliga bilder på
nyfyllda kassar i bakluckan på en Cadillac. Facebook är
verkligen ingenting för svaga personligheter... Just nu
befinner sig mor och moster (hos syster) på andra sidan
Atlanten. Jag VET ju vilka underbara dagar de kommer att
ha. För jag har ju själv upplevt det! Nu får jag meddelanden
på FB med uppdateringar om hur shoppingen fortskrider...

Förstår hur en knarkare på avgiftning känner sig.
Måste bara köpa något NU!
Inte blev det bätttre av att garderoben var full av
"ingenting att ta på sig" i morse...

...och  titta vad jag hittade i min plånbok!
En kupong!!! Måste vara ett tecken?


Köp fler - spara mer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar