Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 23 maj 2013

Itzi bitzi tini wini...

...string bikini med rejäla
mammatrosor inhandlad! Check!
Beatch 2013 är räddad, för jag hittade
även en matchande liten kjol!
(Bikinis bör alltid säljas i set med matchande
kjol och varför inte även kofta och sjal?)

Årets värsta provrums upplevelse genomförd
och överlevd tack vare mitt beprövade knep:

Prova alltid bikinidelarna var för sig. Behåll
rejält med kläder på den del av kroppen som
för närvarande inte används för provning.

Det blir inget halleluja moment, men man
hoppar i alla fall inte från Angeredsbron när
man är färdig...

Nu fattas bara solen och paraplydrinken!


3 kommentarer:

  1. Din syster och moster undrar var du kopt det dar setet? Din mor har mannekanguppvisning ikvall - det ar hennes tur, da jaq mannekangat ovriga kvallar.

    PS Tommy H halsar!

    SvaraRadera
  2. Bussiga klubben slog till igen... ;)

    SvaraRadera
  3. Gaaah! Ni kan tro att bilden på TH påsar
    i Cadillacen sved... Hoppas ni fick med er en massa fint! Min Itzi bitzi är köpt på Kapp Ahl, kjolen på Lindex.
    Inte TH, men inte så olik i stilen kanske ;-)

    SvaraRadera