Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 28 maj 2013

TV kock!

Inte nog med att det erbjudits klädförsäljning
på jobbet. Nu söker ett produktionsbolag efter
deltagare till ett nytt matlagningsprogram via vårt
intranät. De inser väl att här jobbar det många
stressade människor som har ont om tid…

Jag uppmanar härmed alla mina kollegor
(särskilt de som har, eller snart har, ett NYTT kök):

SÖK!
Så jag har något att se fram emot i TV soffan!

Jag skulle själv inte ha något emot att en kock
flyttade in hemma hos mig. Men helst utan
ett medföljande TV team...
Produktionsbolag söker deltagare till matlagningsprogram
 


















Tv-produktionsbolaget Baluba har kontaktat Volvo Cars
för att söka personer som är intresserade av att ställa upp
i ett nytt matlagningsprogram.

Är tidsbrist ett problem? Har någon i familjen drabbats av
diabetes eller kämpar med matallergi? Har livet tagit en
oväntad vändning som gör att du inte längre kan eller vill
laga mat? Nu finns en unik möjlighet att få hjälp av en av
Sveriges mest erfarna kockar! Baluba söker efter människor
som av något skäl tappat lusten för matlagning och som vill
ha hjälp och ny inspiration i köket i ett nytt matlagningsprogram.

Berätta varför just du vill ha hjälp och skicka din ansökan till Baluba Television:
 
Mejl: casting@baluba.se
Telefon: 08-598 598 27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar