Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 17 maj 2013

Laddad!

Mindre än 1 dygn kvar!
Nu kan jag bara hoppas på att min mentala
och fysiska uppladdning räcker hela vägen.
Alla 21 svettiga kilometer runt Göteborg!
I början på veckan blev jag tveksam om vilken dag som
jag skulle springa mitt ”sista” träningspass. Tisdag, eller
kanske är det bättre om jag springer på onsdag? Och hur
långt? Livsviktiga beslut! (uppstressad? någon?)

Tills sanningen slog mig:
Det handlar nog inte alls om vad jag gör denna veckan.
Det är de månader som passerat som kommer att hjälpa
(eller stjälpa). Jag har summerat i min kalender och
räknat ut att jag har sprungit totalt (drygt) 350 km i år!
(flertalet from vecka 8 fram tills nu!)

Då är ju 21 km bara en bråkdel. Så de sista dagarna har jag
ägnat åt andra sorters förberedelser. Nämligen kring vad
som ska hända EFTER loppet... Inte nog med att jag ska äta
och dricka rätt INNAN... Jag vill ju försäkra mig om att jag får
rätt kost och inte minst DRYCK, även efter utförd prestation!

Men jag vet ju inte VAD jag kommer att vara
sugen på vid den SISTA vätskekontrollen!
Så det måste finnas alternativ…
Flera sorters sportdryck att välja på!
 
Full-laddad, laddad, urladdad, full, cirkeln är sluten!

Full kontroll på sista vätskekontrollen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar