Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 30 april 2013

Valborg - redan?

Vintern rasade och det blev vår ute - till slut!
(vår inne och i sinne också kanske?)
Men vi blev faktiskt snuvade på en hel vårmånad!
Detta tycker jag är allvarligt, något för Janne Josefsson
att gräva i? Hoppas verkligen att vi blir kompenserade
för detta! Gärna med en extra sommarmånad.

Vad händer annars med alla glassar vi inte hann äta?
Ska rosévinet stå kvar odrucket i kylskåpet? Nej, så här
kan vi inte ha det. Dags att gå ut och demonstrera!
Redan imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar