Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 18 april 2013

Multisport!

Det gäller att vara effektiv om man ska få ihop
logistiken i vardagen! Just nu är det träning som
prioriteras och det gäller ”bara” att hitta tiden...

Torsdagar är det innebandyträning för sonen och
jag brukar fördriva tiden i simhallen. Nu tänkte jag
ta detta ett steg längre och ta en snabb löprunda innan
jag simmar några längder. Vi får väl hur det blir...

Egentligen borde vi cykla ner till träningen,
så kunde jag börja satsa på triathlon! Eller inte...
Jag har knappt cyklat* sen jag tog körkort och det
var ju ett tag sedan... (det har hunnit gå några år
sedan jag förnyade mitt körkort - för andra gången...)

Däremot känns min cykel som ny!
Den köpte jag 1996...
 
*undantaget åren som student när man cyklade
året runt, i ur och skur, mellan Björkskatan och
Kårhuset i Luleå. Those were the days...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar