Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 27 april 2013

Stolt handbollsmamma

Dottern gjorde ett konstaterande när hon kom
hem från en av sina många handbollsträningar:

"Mamma, de som är typ bäst i mitt lag, har alla
en mamma som är tränare, eller är med på alla
träningar och filmar och så..."

Alltså! Det är tydligen mitt fel att det inte blir någon
handbollskarriär... Tyvärr kan jag inte bidra med några
kasta-, studsa- eller fångaboll gener...(Gjorde ett kort
gästspel som basketspelare tidigt 80-tal, men NEJ, det
räcker INTE med att vara lång...)

Eller så blir vi undantaget som bekräftar regeln?
Hon är ju faktiskt ganska olik mig. Inte tycker hon
om kakor heller! (Kanske ska göra ett genetiskt test
och kolla om vi verkligen är släkt?)

Det kanske finns hopp om hennes
karriär med bollen ändå? Hoppas
på det bästa för i helgen är det CUP!

Men jag "hjälper till" att packa träningsväskan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar