Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 22 april 2013

Jag bränner hemma!

Till några höjda ögonbryn, fnysningar och illa
dolt hånskratt utför jag ett 30 minuters program
till instruktioner via DVD. Stark mage och platt
rygg (eller tvärtom) utlovas…

Hemmaträning är toppen!

(Kan med fördel kombineras med annan
träning, ni vet vad...)
 
Tidseffektivt, man kan starta (och pausa) när man
vill. Problemet är bara att det är jättesvårt att få
bort plasten från inslagna DVD skivor och nästan
omöjligt att hitta själva luckan till DVD spelaren…
Fjärrkontrollen har dåligt batteri, ja det är många
hinder att övervinna.
Startsträckan uppskattar jag till 6-12 måndarer…
Men sen KÖR man.

Kniiiip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar