Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 8 april 2013

5 år i Skeikampen!



 
Same procedure as every year... Först i liften!

Man vill inte missa chansen att vara FÖRST ut
i pisten! Men det var ingen trängsel precis.
Jag vet inte vad norrmännen hade för sig. (Satt kvar
inne och läste "påskekrim"? Trodde de var hurtigare?)

Denna helgen var vi nästan själva ute i backarna!!?
Trots solsken och PERFEKTA snöförhållanden!

Åren går men liften "Ole expressen" i Skeikampen består...
Barnen har blivit lite större, själv har jag samma
snygga 80-tals stil när jag åker skidor...

Varför ändra på ett vinnande koncept?


2009
 
2010

















2012



2013


Manchester! (2013)


Helt OK väder! (2013)



"Bend you knees please" 1984? Nej 2013!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar