Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 10 april 2013

21 kilometer

Jag har de senaste 3 veckorna faktiskt lyckats
springa (drygt) ett Göteborgsvarv i veckan!

Visserligen inte hela sträckan på samma dag.
Men ändå (för mig) ganska bra. För att inte säga
osannolikt! Men vadå? Humlor flyger ju!

Problemet med varvet är ju att jag inte kan
springa till Eriksberg och ta bussen hem, för
att sedan återkomma 2 dagar senare och springa
resterande sträcka... Jag måste ju knata runt
ALLA dryga 21 kilometrar på samma dag för att
få den åtråvärda medaljen. Och min kexchoklad!





x10... Det är (för?) LÅNGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar