Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 13 maj 2012

Premium

Årets göteborgsvarv avklarat!

Igår sprang rekordmånga startande 21 km och
idag var det dags för Lilla Göteborgsvarvet.

Jag springer inte själv, men känner mig i allra högsta
grad delaktig till alla fina prestationer!

Mitt bidrag till evenemanget är att serva deltagare med mat och husrum.
Men då jag satsar på "premium" service så kan jag inte ta mig an för
många löpare. I premiumpaketet ingår förutom mat och dryck även
barnpassning inklusive aktiviteter (bad i simhall), tvätt, nybakat fika osv.
Inför kvällens grillning införskaffades en ny (Weber) grill.

Ingenting får lämnas åt slumpen - men så blir också resultaten därefter!

Äntligen fick "vi" med oss en pokal hem!


Äntligen hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar