Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 17 maj 2012

Långhelg?

Ledig torsdag och klämdag fredag innebär lååång helg.
I alla fall tror man gärna det innan, att den ska bli lång.
Vi får väl summera på söndag och fråga oss vart tiden tog vägen...
När man pratar med kollegor på jobbet om vad de ska göra nu i helgen så
är det altaner som ska byggas, sommarstugor och trädgårdar som
ska skötas, husvagnar som ska fyllas, båtar som ska skrapas och
sjösättas… Phu! Verkar jobbigt det där!
Hur hinner de med att vara överallt???
Jag ska tänka på dem när jag sitter med en kopp kaffe och en bok…


Mordutredning pågår!

2 kommentarer:

  1. Haha! Jag klämmer faktiskt in jobb på klämfredagen, men har annars planer liknande dina. Förutom den hembakta bullen. Sådant ägnar jag mig inte åt. Tänkte provsmaka lite nya Ballerinor jag inte hunnit med tidigare.

    SvaraRadera
  2. Det har varit perfekt väder för bakning och mordutredningar!

    SvaraRadera