Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 19 maj 2012

Fest!

Har kommit in ett stim av födelsedagsfester!
(2 inplanerade inom loppet av en vecka är väl ett stim?)
Värre kan man ha det!

Det är nyblivna 40-åringar som vill fira att de
nu kommer att få ta del av "40-års lyftet" som
vi andra fått njuta av ett tag...

Härligt att gå på kalas!
Tur att jag köpte flera fina klänningar till Anna i USA.
Själv har jag som vanligt "ingenting att ta på mig".
Jo, jag vet vilka skor jag ska ha!


Nej, det vet jag inte - för jag har några par att välja mellan…
(Inte nya - jag köper "aldrig" skor nu för tiden...)


Det är insidan som räknas!
Mina "skolavslutnings" skor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar