Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 7 maj 2012

Dagens varning

Viktig konsumentinformation!
IKEA har höjt avgiften för att passera genom varuhuset!
Tidigare låg den på ca 800 kr , men i lördags tog de mer än 1000 …
Då köpte jag ändå inga ljus eller servetter!
Till de 1000 kronorna tillkom sedan ytterligare en kostnad
för det jag egentligen var där för att köpa,
dvs chokladkakor, chips och "mat" i förbutiken…
Väl hemma ställde jag snabbt nyinköpen på plats med hopp om att
"ingen" skulle märka något. Och det fungerade!
...en tavla kan ju lätt trilla ner i varukorgen...
...varde ljus i läshörnan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar