Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 23 februari 2016

Smått packad

Eventuell shopping-detox gäller inte när man har semester!


Tummade bara lite på tumregeln att inte köpa
något "större eller tyngre än ett frimärke"...


Satsade på mjuka, platta paket.
En blandning av nyköpt, loppis, fått och hemsytt.


Som alltid, bara det vi behöver!
Definierar behovet gör jag själv...


Som ett grytunderlägg i form av ett "halster" med strömmingar.


Det hade vi ju inget sedan tidigare!
Alltså behövde vi ett...










Lite gott och blandat



Made in Kalix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar