Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 10 februari 2016

Ostädat städskåp...

Nu när den stora utrensningen är över,
så blir det lätt och roligt (?) att städa!

Städningen av städskåpet var en historia för sig!

Note to self:
Jag ska inte, notera INTE köpa fler
skrubbsvampar eller disktrasor 2016.

...eller 2017...

Det som göms i ett städskåp... Allvarligt talat...


Äntligen ordning! (så länge det varar...)

4 kommentarer:

  1. Hahahaha! Du är ju värre än mig!

    SvaraRadera
  2. Jag måste lägga till en skillnad: du använder ju dina städgrejer. Jag samlar bara på dem...

    SvaraRadera
  3. Jag måste lägga till en skillnad: du använder ju dina städgrejer. Jag samlar bara på dem...

    SvaraRadera
  4. Jag har hittat ÄNNU flera disktrasor på ett annat ställe nu...

    SvaraRadera