Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 18 februari 2016

Busy doin' nothing?

Vi testar pensionärslivet.
Läser tidningen tidigt, löser korsord.
Handlar på tisdag, då det är seniorrabatt...
Sover framför varje nyhetssändning på TV. Men inte bara det.

Tonåringen undrar när vi ska slappa?

Igår var vi utomlands för shopping
- på gränsen.

Utnyttjade att Finland ligger en
timme före och var tillbaka i Sverige
(med 10 minuter till godo)
för brunch på IKEA. Effektivt!

Min shopping-detox gäller inte när jag
är här. Men jag får inte köpa något som
är större, eller tyngre, än ett frimärke...

Det går ganska bra,
men för att det inte ska vara för lätt,
så måste jag ju utsätta mig för frestelser.

Som att träna karaktären
- med gränslös shopping.





1 kommentar: