Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 21 februari 2016

Hemvändare

Redan dags att packa ihop och åka hem!?
Måste bara skotta lite snö...

Jag har inte hunnit med någonting...
Precis det jag kom hit för alltså!
Problemet med att inte göra någonting
är att man inte vet när man är färdig.
Hade kanske behövt ett par da'r till?

Dottern såg fram emot att slappa på lovet... När en tonåring själv säger att
"jag har inte varit så social", då vet man...

Tur att hon kunde kombinera
pensionärsliv med kusinhäng.

Nu ser jag fram emot att komma hem
och prova hur väl de nya kuddarna
matchar mot den nya vita väggen!

Innan detta spårar ur:
Vi reser från en Olof till en annan.
Vart är vi på väg?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar