Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 24 februari 2016

Årsbästa!


Semestern är över!
Nu gäller det att komma tillbaka i rutinerna
ta löpträningen till nästa nivå.


Visserligen sprang jag nästan en "fem-mil"
förra veckan (fördelat på 5 tillfällen)
åkte skidor i fäders spår och strövade i hembygden.


Men det kändes inte som något träningsläger precis....


Tänkte att det skulle gå "lätt" att springa på barmark igen.
Slippa pulsa i djupsnö med snöstormen piskande i ansiktet.
Så för att det inte skulle bli FÖR lätt, så förlängde jag rundan.
Jag blev nästan förvånad själv! 15 km! Årsbästa!?
(särskilt fort eller "lätt" gick det inte)


Men det blev i alla fall en pokal igår
(från klockan)
för lång och (o)trogen tjänst!


Sen kunde jag läsa gamla
tidningar för att få ny energi!


Pokal för bästa (längsta) resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar