Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 8 mars 2015

Sportsöndag

Ingen sovmorgon idag (heller)...
Inför 9 mil på skidor behövs en bra start!
Hoppas att de som åkte Vasaloppet i år var
utrustade med både simfötter och snorkel!


Men skidåkarna fick simma lugnt - utan oss i publiken.
Vi åkte istället till Valhalla för att titta på handboll.
En bra "vintersport" som inte påverkas av vädret.
Det tog lite tid för Kärra att komma igång. Det stod 4-4 efter
20 minuter för att sedan sluta med 20-11 till Kärra i fulltid!


I god tid innan elitens målgång i Mora var vi tillbaka vid TV'n.


Nu återstår bara att få till lite egen träning innan dagen är slut!



Laddar inför start!


Uppvärmning Kärra HF F-02


Tillbaka inför målgången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar