Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 4 mars 2015

Afterwork(out)

Ny dag - nya (tränings)möjligheter!
Men det är ju afterwork(out)en man vill åt!
Belöningen för slitet! Den som gör mödan, mödan värt.

Det tog några dagar in på den schemalagda veckan
innan jag kunde komma på spår, efter några undantag.
Rätt träning på rätt dag.

Onsdagkvällen är helig.
Men utan träning blir det inte samma sak.

Klockan nio är det Biggets Loser och då är
jag på plats i soffan för veckans invägning.
Varje vecka!

Men jag slipper bli invägd och jag riskerar inte att åka "ut".


Före...


...efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar