Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 29 mars 2015

Första hjälpen

Att garderoben är
"full av ingenting att ta på sig" är ett
I-landsproblem att ta på största allvar...


Så jag och dottern gjorde ett besök på ett stort varuhus
igår, för att söka lyckan som kan köpas för pengar...


Det blev dyrt (fast vi nästan inte köpte någonting?)
Men det kunde blivit värre,
för jag glömde handväskan i provrummet...
(men tack vare min löpträning, så hann jag spurta
tillbaka och hämta den, innan någon annan gjorde det)


I klädväg köpte jag bara ett par grå byxor och ett linne.
Men tack vare dessa plagg fick den dödsdömda garderoben
lite välbehövlig konstgjord andning. Helt plötsligt blev en
del "gamla" kläder användbara igen, och fick ett nytt liv.


Så efter att ha vänt ut och in på alla kläder (igen),
så kan jag äntligen komma ut ur garderoben!



Första hjälpen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar